Frida Boisen - Årets digitala influencer / Årets kvinnliga entreprenör

AVSNITT 5: I årets första poddavsnitt träffar vi Frida Boisen, nyligen utsedd till både Årets Kvinnliga Entreprenör och Årets Digitala Influencer. Men det är bara två utmärkelser i raden: Frida har prisats många gånger om för sitt arbete inom digital påverkan och sociala medier. Hon har dessutom skrivit hyllade böcker på samma tema och är känd för många som programledare på TV3, samt som journalist, chefredaktör och chef inom Bonnier.

Bild till webb - Frida Boisen3.jpg

I samtalet kommer vi in mycket på digital påverkan, hur det har förändrat kraven på ledarskap samt vad vi har att vänta oss under 20-talet. Energi, åsikter och reflektioner utlovas! 

Samtalet leds av Robin Askelöf, marknadschef på Hypergene, med Ari Riabacke – forskare, författare och en av Sveriges mest anlitade föreläsare – som samtalspartner och ”proffstyckare” i varje avsnitt. 

Boken vi nämner i avsnittet heter ”The new influencing toolkit – capabilities for communicating with influence" och är skriven av Tim Baker. 

Lyssna på avsnittet här eller där poddar finns, t.ex. Podcaster, Spotify eller Acast. Kom ihåg att prenumerera på Konkurrenskraft så påminns du om när nya avsnitt finns att lyssna på! Nästa avsnitt släpps den 27 januari.

personal-robin.jpg

Robin Askelöf

Chief Marketing Officer

+46 (0)707-98 00 60 Mejla Robin