Hypergene förstärker ledningsgruppen

Robin Askelöf har anställts som ny marknadschef med ansvar för att driva och utveckla Hypergenes varumärke.

Robin har en mångårig erfarenhet från bland annat konsultvärlden där han arbetat på flera ledande byråer inom kommunikation, PR och varumärken. Senast kommer han från Hallvarsson & Halvarsson där han var executive partner och ansvarig för strategiutveckling. Robin har även varit kommunikationschef på management- och IT-konsultföretaget Connecta under en tid då bolaget växte från ca 450 anställda till drygt 800.
 
– Robin blir ett värdefullt tillskott i ledningsgruppen. Hypergene är under stark tillväxt, nyligen blev vi utsedda till DI Gasell för sjätte gången. Varumärkesarbetet är en viktig del i vår fortsatta utveckling, både för att attrahera kunder och nya medarbetare. Robin ska bidra till att vi blir tydligare med vilka vi är, vad vi kan och vad vi erbjuder inom beslutsstöd och verksamhetsstyrning, säger Per Hidenius, VD på Hypergene.