Servicedesk

Vi erbjuder kunder kvalificerad support via Hypergene Servicedesk. Du som är systemadministratör kan komma i kontakt med vår Servicedesk via vår portal, telefon eller mejl. För att få optimal nytta av Hypergene ser vi gärna, om du inte redan gjort det, att du registrerar dig för att nå vår Servicedesk portal. Via portalen kan du rapportera, följa och få en överblick över dina ärenden.

Kontaktuppgifter

Tel: +46 (0)40-661 10 80
Mejl: servicedesk@hypergene.se

Inloggning till Servicedesk

Registrerad kund: Logga in via kundportalen

Vem har tillgång till vår Servicedesk?

Finns giltigt supportavtal med oss kan du som är systemadministratör få hjälp av vår support. Har du som användare problem så ber vi dig att vända dig till den eller de personer i din egen organisation som fått i uppdrag att ansvara för systemet.

Växel

Växel: +46 (0)40-661 10 00

Kort om Hypergene

Hypergene är ett techbolag på marknaden för beslutsstöd – med en webbaserad produkt för planering, uppföljning och analys. Med vår hjälp kan kunder styra mot sina mål och nå en ny, högre nivå av prestation och effektivitet.

Produkten rymmer tre användarvänliga delar som används var för sig eller som en effektiv helhetslösning: Målstyrning, Budget och prognos samt Uppföljning och analys. Hypergene är ett svenskt företag med ca 150 medarbetare och vi söker ständigt nya medarbetare. Vi har utsetts till Årets Maratongasell av Dagens Industri och till ett av Sveriges mest innovativa techbolag av Computer Sweden.

Mer om oss

Kontakta oss

Växel: +46 (0)40 661 10 00
Mejl: förnamn.efternamn@hypergene.se

Servicedesk
Tel: +46 (0)40 661 10 80
Mejl: servicedesk@hypergene.se

Hyperuser.se
Användarnas egna forum

Om cookies

Kontakt