Hypergene förstärker ledningsgruppen

Robin Askelöf har anställts som ny marknadschef med ansvar för att driva och utveckla Hypergenes varumärke.

Robin har en mångårig erfarenhet från bland annat konsultvärlden där han arbetat på flera ledande byråer inom kommunikation, PR och varumärken. Senast kommer han från Hallvarsson & Halvarsson där han var executive partner och ansvarig för strategiutveckling. Robin har även varit kommunikationschef på management- och IT-konsultföretaget Connecta under en tid då bolaget växte från ca 450 anställda till drygt 800.
 
– Robin blir ett värdefullt tillskott i ledningsgruppen. Hypergene är under stark tillväxt, nyligen blev vi utsedda till DI Gasell för sjätte gången. Varumärkesarbetet är en viktig del i vår fortsatta utveckling, både för att attrahera kunder och nya medarbetare. Robin ska bidra till att vi blir tydligare med vilka vi är, vad vi kan och vad vi erbjuder inom beslutsstöd och verksamhetsstyrning, säger Per Hidenius, VD på Hypergene.

Robin Askelöf

Marknadschef

+46 (0)707-98 00 60
Mejla Robin

Kort om Hypergene

Hypergene är ett techbolag på marknaden för beslutsstöd – med en webbaserad produkt för planering, uppföljning och analys. Med vår hjälp kan kunder styra mot sina mål och nå en ny, högre nivå av prestation och effektivitet.

Produkten rymmer tre användarvänliga delar som används var för sig eller som en effektiv helhetslösning: Målstyrning, Budget och prognos samt Uppföljning och analys. Hypergene är ett svenskt företag med ca 150 medarbetare och vi söker ständigt nya medarbetare. Vi har utsetts till Årets Maratongasell av Dagens Industri och till ett av Sveriges mest innovativa techbolag av Computer Sweden.

Mer om oss

Kontakta oss

Växel: +46 (0)40 661 10 00
Mejl: förnamn.efternamn@hypergene.se

Servicedesk
Tel: +46 (0)40 661 10 80
Mejl: servicedesk@hypergene.se

Hyperuser.se
Användarnas egna forum

Om cookies

Kontakt